مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-18پزشكي

فارس من| نگران انتقال دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی هستیم


فعالین شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عدم بازگشت و انتقال دانشجوی علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی به بهانه هایی از جمله کمبود ارز و شیوع کرونا ویروس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، فعالین شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عدم بازگشت و انتقال دانشجوی علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی به بهانه هایی از جمله کمبود ارز و شیوع کرونا ویروس شدند.

در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و گروه های دانشجویی مبنی بر بازگشت دانشجویان علوم پزشکی دانشگاههای خارج از کشور که بعضا از دانشگاه های متوسط و ضعیف خارجی پذرش گرفته بودند، موجی از نگرانی در بین جامعه دانشجویان علوم پزشکی ایجاد شد و بعضا اظهار نظرهایی در این خصوص صورت پذیرفت، در این راستا فعالین شوراهای صنفی دانشجویان علوم پزشکی با ارسال نامه ای به سعید نمکی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی نگرانی خود را در این زمینه ابراز کردند.

در متن این نامه آمده است: نظام آموزشی در بستر جامعه و فرهنگ ایفای نقش میکند و با آن داد و ستد مستمر دارد، اگر چه جریان رسمی آموزش به کارکرد ضمنی و پنهانی خود معمولا بی اعتنا است اما این امر منافاتی با ابعاد فرهنگی و اجتماعی آموزش ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نگران انتقال دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی هستیم

فارس من| نگران انتقال دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی هستیم